Barion Pixel

Az ideális vásárlás nyomában – A Sicy’s Showroom-ról bővebben

Rólunk egy kicsit bővebben

Nagyon, nagyon sokáig gondolkodtam, hogy mi is lehetne az, amivel elkezdhetném a bemutatkozást. „Sziasztok! A nevem Cintia, Egerből érkeztem…” vagy „Sziasztok! A nevem Sipos Cintia, egyetemista vagyok Budapesten…” Először még csak azt éreztem, hogy olyan furcsán hangzik ez az egész, mintha az “Amerikából jöttem”-et játszanám veletek.

Majd később rájöttem, hogy milyen közhelyek ugrottak be először arról, hogy mit is kéne megosztanom magamról, és, hogy egyáltalán nem azokkal a dolgokkal szerettem volna kezdeni, amelyek valójában fontosak, lényegesek velem, a személyiségemmel kapcsolatban. Amik tényleg segítenének nektek abban, hogy megismerjetek engem, hogy átadhassam a gondolataimat, megoszthassam ötleteimet, terveimet veletek. Miután realizálódott bennem, hogy mi is a valódi célom saját magam bemutatásával, már sokkal könnyebben ment a dolgom…”

    … és a történetem egészen a Sicy’s megvalósításáig olvasható tovább ezen a linken.

Most pedig azért vagyok itt, hogy egy kicsivel bővebb betekintést nyújtsak nektek arról, hogy milyen is a vásárlás a Sicy's Showroomban

Bizonyára minden hölgy látott már olyan filmet, ahol a nagyvárosi nő shopping-délutánt tart. Bemegy egy exkluzív helyre, ahol egyből frissítővel kínálják, és máris ott terem valaki mellette, aki tartja neki a vállfákat, amíg vásárol, aki az ízlésének megfelelő kollekciókat állít neki össze, és biztosítja számára, hogy a vásárlás egy kellemes időtöltés legyen, miközben az ő nőies energiái megerősödnek, és magabiztosabban, kiegyensúlyozottabban tud távozni a ruhaboltból.

Ezzel szemben hazánkban általánosságban elmondható, hogy mikor az ember lánya vásárolni megy egy nagyobb leárazás hetében, legtöbbször azt tapasztalja, hogy egymás hegyén-hátán fekszenek a ruhadarabok a földön, a vásárlók pedig egymást kerülgetve próbálják szemügyre venni a kiállított darabokat, miközben egyik kezükkel igyekeznek a kiválasztott ruhákat cipelni, másikkal a kabátjukat és táskájukat tartani, harmadikkal pedig megfelelő méretet és színt választani.

Majd miután egy hölgy szerencsésen végigküszködte magát a tömegen, és talált is olyan ruhát ami méretben úgy néz ki megfelelő lesz, következik a versenyfutás az idővel, azaz:

Ideális vásárlás

Miután pedig elfoglalt egyet szerencsésen – ami jobb esetben nincsen tele otthagyott ruhákkal – jöhet a próba. Időközben rájön, hogy van, amiből eggyel nagyobb méret kellene, van, amiből még is inkább a fekete szín állna jobban, de mit tegyen?

              • Hagyjon ott csapot-papot remélve, hogy senki nem foglalja el a fülkét?
              • Vagy szedjen össze mindent, cserélje ki a meglévő ruháit, és állja ki újra a sort?
              • Talán nem is ér meg ennyit a leárazás, inkább vissza kéne jönni máskor, amikor nem lesznek ennyien?

A fent leírt szituáció úgy gondolom majdnem minden hölgy számára ismerős lehet, ha éppen a karácsony előtti leárazásokra, vagy a Glamour-napokra gondol…

… de mit lehet tenni, ha egyszer jó áron szeretne hozzájutni a kiszemelt ruhához?

Erre kínál megoldást a Sicy’s Showroom. Mi az előbb említett filmbeli példával kívánunk élni, és igyekszünk azon dolgozni, hogy a vásárlás egy relaxáló, önfókuszú program legyen, mely után minden hölgy elégedettebben és magabiztosabban távozik tőlünk.

“A divat első számú parancsa, hogy érezzük jól magunkat a viselt ruhában.”

~ Írta Coco Chanel, amely tökéletesen kifejezi a Sicy’s Showroom filozófiáját is.

Ha szeretnél egymagad, vagy egy kedves ismerősöddel egy szuper programot eltölteni, mi garantálni tudjuk nektek a maximális odafigyelést, és privát légkört. Annak érdekében, hogy biztosítsuk ezt minden kedves vásárlónk számára, Showroomunkba előzetes bejelentkezés szükséges, amelyet ezen a linken is meg tudsz tenni.

Szeretettel várunk Budapest szívében, hogy magad is megtapasztald a „filmes vásárlás” élményét! 🙂 

Sipos Cintia Rita

Sipos Cintia Rita

Ha tetszett a cikkünk, a következő írásokat is ajánljuk neked